close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心得] 口服膠原蛋白
Sep 7th 2014, 13:56, by jingc

作者jingc (jing)

看板BeautySalon

標題[心得] 口服膠原蛋白

時間Sun Sep 7 13:56:25 2014

中秋節被全家拋棄 又沒男友來解救我 上來po最近服用膠原蛋白心得吧 我是吃跟貿易商買的 牛皮膠原蛋白 我都挖兩大匙加入牛奶 不會有腥味 倒是有橡皮味@@ 每次只要喝完 我就會開始超想睡覺 起初前兩天 宿便大量排出 非常誇張的排便..@@ 但之後就沒順暢了 不知道是不是我吃得太少... 早晨睡醒洗臉後 臉突然看起來很白 那天看到嚇一跳 因為今年夏天 我明明曬黑了... 至於膚況 最近換過討厭的直銷保養防曬品 皮膚很不穩定 *************************************** 總之最明顯的應該是 每次都會讓我立刻想睡 怎會這樣? 還有一早洗完臉 臉刷白的感覺 和以往不一樣... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.66.74.115 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1410069388.A.18A.html

clh1108: 換牌子看看 123.240.15.224 09/07 14:29

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()