close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[求助] 我是句點王怎麼辦
Sep 7th 2014, 13:59, by fleeaaa5566

作者fleeaaa5566 (傅立葉五六)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我是句點王怎麼辦

時間Sun Sep 7 13:59:54 2014

大家好,我是分身帳號,因為我喜歡的女生認識我的本尊帳號,所以原諒我,請不要因為 我的帳號而認為我是反串,我真的很困擾,非常感謝各位。 我平常能言善道,文筆自認也不差,但跟女性交談總是會變句點王。其實也不是找不到話 題,而是很快結束。 我曾有個紅粉跟我說女生不想聽別人講自己的事情,所以我也不太愛講自己的事情,就變 成我一直提問,她一直回答,偶而反過來。 話題還是很快結束,就算問到深處也不知道要怎麼繼續話題。 請問有辦法改善嗎?還是有什麼技巧,感謝各位大大 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.67.212.67 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1410069597.A.274.html

rmbro0703: 當筆友 09/07 14:09

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()