close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
年薪破百新鮮人,要選86、BMW 116還是RAV4?
Apr 4th 2014, 03:48

年薪破百新鮮人,要選86還是RAV4?

26Y,沒有結婚,只有女友

86 大約130萬

RAV4 大約110~120萬

MW 116 大約150萬

想趁年輕玩看看雙門小跑車,重點是又不貴
但是想到之後也許會結婚有小孩,小跑車不適合載小朋友的東西
開著86把妹 載妹都方便
聽說很耗油

BMW 116 完全只有那個mark可提
動力普通 配備普通
一樣是載妹 把妹,載去看夜景

RAV4.....有點跳tone
但是喜歡他的空間,視野
以及想到也許我30歲會定下來想要生個小孩
用休旅的確是方便多了

※動力目前不在乎,大腳下去就算是1500cc的車也夠我用了,以上3台車動力給我用都有過之而無不及

我相信很多人有跟我一樣的衝動,一出社會沒有多久就想要敗一台雙門車
但是又考慮到之後小孩子、載貨的問題

我目前還沒有要定下來的意思,這個女友交一交,可能又會再換女友

So....請大家給我意見

(薪水破百,大概年存50萬左右,要給爸媽錢、學貸、保險、一般花費)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()