Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[閒聊] 有沒有人願意陪我聊聊
May 8th 2014, 07:52, by cawaiilulu

作者cawaiilulu (across)

看板Salary

標題[閒聊] 有沒有人願意陪我聊聊

時間Thu May 8 07:52:26 2014

職場上的問題 需要有人開導一下 我對於現在的情況蠻困惑的 真心需要有人陪我釐清問題 很多事情我都知道 "不用想太多" "作事就好其他不用管" 但是就是克制不住會一直想 說有問題 也不見得真的那麼明顯 但是說沒問題 我天天都很煩惱 希望有個在職場上有下屬的人 (最好是科技業) 陪我聊聊天 當然這需要有點耐心 我有點鑽牛角尖了 方便的話請水球我 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 24.210.58.35 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1399506750.A.95A.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()