close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 讓大陸下載我寄過去的Excel檔問題
Jul 22nd 2014, 08:09, by MEnnovation

作者MEnnovation (Ella Kuo)

看板ask

標題[請問] 讓大陸下載我寄過去的Excel檔問題

時間Tue Jul 22 08:09:43 2014

最近一些檔案需要給大陸那邊的人看過 所以需要把我做的EXCEL檔案寄過去 但因為太大了 裡面有些圖檔超過25MB 所以只能上傳Googl雲端 但大陸根本打不開 他們只能用他們的網站 所以我想問問他們有沒有什麼其他的方式 他們那邊好像最常用的事新浪網 我也有註冊 但沒有看到類似雲端這種的功能 >※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.32.117.100 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1405987786.A.770.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()