Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
蘭陵王困沙漠 與狗相依為命
May 3rd 2014, 16:16

前天中國女星楊冪在微博po文,表達她反對6月的廣西狗肉節活動,她文中表示:「我把狗當作朋友,我不食狗肉,我反對以狗肉為食。狗狗很善良,不要吃它們!」
 
昨晚困在沙漠中的「蘭陵王」馮紹峰,揹著一隻狗狗,帥氣回眸看鏡頭,他也po一段話反對狗肉節:「我在劇組因為有它而不寂寞,我呼籲強烈抵制吃狗肉!」不過許多網友卻酸他學楊冪:「冪冪發你也來發?」(路韋豪/綜合報導)
 


【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()