close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活 
Great rates not enough?

OptionsHouse is a cutting-edge platform with award-winning technology. Even with our professional tools, you'll still pay great rates.
From our sponsors
【更新】不滿污名化 逾500導遊至交部抗議
Aug 28th 2014, 01:30

(更新:新增遊行隊伍至交通部及交通部前警力部署的狀態)

超過5百名導遊今天走上街頭,舉辦「828站出來,828趴惡霸」遊行,早上9點從中正紀念堂出發,將遊行到交通部,抗議觀光局對於陸客來台旅遊不守法,只罰導遊,另導遊帶陸客至政府指定的合法購物站消費,卻被認為是「坑殺」陸客!政府縮減陸客來台團體遊人數,開放自由行來台,壓縮合法導遊就業機會,遊行高聲疾呼:「還台灣旅遊清白!拒絕污名化!我是導遊,我愛台灣!」

遊行隊伍上午9時25分抵達交通部,高喊「我是導遊,我愛台灣」,而交通部前也有大批警力嚴陣以待。(洪敏隆/台北報導)

出版時間:09:18
更新時間:09:30
 
【更多生活新聞訊息,請加入《蘋果生活八爪魚》粉絲團】

遊行隊伍9時25分抵達交通部,高喊「我是導遊,我愛台灣」。洪敏隆攝

交通部前有大批警力嚴陣以待。洪敏隆攝



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()