close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Teach your child to read.

Save 20% now with Hooked on Phonics! Enter 'SAVE20' at checkout.
From our sponsors
[問題] win 8.1 音量自動調整
Apr 5th 2014, 19:33, by kokos

作者kokos (哈)

看板Windows

標題[問題] win 8.1 音量自動調整

時間Sat Apr 5 19:33:32 2014

大家好,我最近電腦更新成win 8.1 但是更新完之後有一個很惱人的問題,就是音量會自動變換。 例如我現在開了一個youtube聽音樂又同時在玩遊戲,當遊戲中聲音變多了之後, youtube的聲音就會開始變小,同樣的情形也發生在我開skype在跟人講話,同時又開 電腦的音樂在聽,skype的聲音就會越來越小,甚至聽不到。 基本上就是電腦有兩個以上聲音的時候,電腦會自動選擇哪個要變大,哪個要變小。 我習慣電腦一次開很多聲音,這個問題真的滿困擾我的。 我也已經到控制台->聲音->通訊裡面把選項調成什麼都不做了,可是還是有這種情況。 不知道有沒有人也有類似的情況,如何解決的呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 92.24.91.111 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Windows/M.1396697614.A.056.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()