close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[討論] 有人遇過外國人請你幫忙嗎??
Mar 24th 2014, 00:55, by cld123

作者cld123 (colin)

看板Tech_Job

標題[討論] 有人遇過外國人請你幫忙嗎??

時間Mon Mar 24 00:55:10 2014

前幾天,遇到外國人(哈薩克)不知道用什麼方法找到我的skype 上skype問我一些問題 他什麼會找到我呢? 因為,我之前做am335x,曾經去過 TI forum問一些問題 後來,沒有人回答 剛好這個外國人也遇到同樣的問題 問我有解開嗎?? 我就跟他說我已經解決這個bug 對方希望我能協助他解決這個bug 我是第一次遇到這個外國人請求幫忙 不知道該什麼應付 希望大家能給些意見 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.84.183.212

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()