Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
微軟還是沒有取消掉BING鍵的打算麼?
Aug 23rd 2014, 12:37

EXELLEN wrote:
就以一般消費者的習慣...(恕刪)

去年WP8.0剛出的時候我也是覺得Bing鍵其實沒什麼用,平常也根本不會去用它,但是這半年以來,我漸漸的開始有使用Bing鍵的習慣了。

Google在搜尋上確實是比Bing好,如果只是搜尋一般的資料Bing也很好用的,重點是很方便很快,想要找什麼資料只要點Bing鍵打上搜尋就好了。特別是找美眉或者X圖很方便,打上人名然後滑左邊兩次去圖片那邊,重點是看圖很方便向左滑就可以看下一張,想要儲存圖片也很快只要點右下角的保存就能存圖片進手機了~哈哈XD

有了Cortana後也比較常用Bing鍵,平常會用它來提醒我一些事情,我經常用Cortana來提醒我生活上一些瑣事例如我會:
1:Remind me to XXXX(這邊可以打中文) when i get to work.
2:Remind me to XXXX(打中文) when i get to Taipei City.
Cortana我都是用打字的,英文發音沒那麼準,用打字還比較快,而且在有人的地方對著手機講話的很奇怪。

一年前我真的覺得Bing鍵沒什麼用,現在我就有點離不開Bing鍵了,很方便很快,開QR掃描也很方便~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()