Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
[請益] 修唉鳳的地方
Oct 19th 2013, 00:55, by BuzzStyle

作者BuzzStyle (懶熊小佳( ̄ ┐ ̄))

看板ShuangHe

標題[請益] 修唉鳳的地方

時間Sat Oct 19 00:53:18 2013

前陣子我的4S就呈現很難充電的狀態,上星期就無法充電 估狗一下資訊,上網買了一個電池要來換,結果... 就被我拆壞了 壞了壞了壞了 ( ̄□ ̄|||)a 請問大家雙和地區有沒有推薦修理哀鳳的地方 我不想要跟他分開啊 早知道給別人賺不要自己拆了! -- 等這場戰爭結束之後,我就要回老家了。 你們先走,這裡交給我! 這個信物你先幫我保管,我回來再還給我。 這是我女兒的相片,很可愛吧? 這次任務結束之後,我要退出突擊隊。 在我回來之前不要亂跑喔~~ 不要怕,他只有一個人! 我去偷拆 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.160.216.130

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()