Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
Re: [心情] 夜深了,思念很衝動
Apr 10th 2014, 07:27, by h56999

作者h56999 (大碩拿破崙)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 夜深了,思念很衝動

時間Thu Apr 10 07:27:12 2014

※ 引述《n711971190 (Dai-seki)》之銘言: : 和朋友聊了很多,才發現我還是只能誠實自還想念她。 : 這九個月根本沒讓我忘記什麼,妳現在應該很幸福吧? : 很多人一針見血說別傻了,她不會回頭看你一眼。 : 我也不想這樣卡住,但又能怎麼樣呢? : 那些曾經的痕跡,不是簡單就能消除。 : 推薦一首歌給和我一樣的你/妳。 : 陌生人。 : 還記得我們的承諾,想起妳說過愛我。 一樣又是個失眠的夜 我想我很懂你的感覺 我剛分手快一個月 剛開始分手真的對於彼此的惡言相向耿耿於懷 時間久了 後勁來了 怎麼腦子裡心裡都是想過去美好的畫面? 但事實很可能是她現在過得很好 也或許有了新的依靠 這都跟你已經無關 畢竟你不會想記住現在這個不愛你的她 你只希望記住回憶裡那個還愛你的她 加油guys -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 60.244.59.12 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1397086035.A.0A7.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()