Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[請益] 請問桃園人 有關於宏醫生技?
Nov 4th 2013, 18:07, by game76206

作者game76206 (game76206)

看板Tech_Job

標題[請益] 請問桃園人 有關於宏醫生技?

時間Mon Nov 4 18:07:54 2013

禮拜天下午時候接到當初投履歷的公司要求禮拜一下午進行面試 要求穿著正式服裝以及帶筆到桃園市參加面試 面試我算早到的 櫃台小姐請我先簽到 然後發一張制式履歷讓我填寫 在寫的過程中陸陸續續有人來 有人看到時間要到下午3點就放棄了 過程中 不外乎公司介紹 未來展望 詢問各人經歷 面試通過要接受三天的職前訓練等 事後等待公司電話通知 當然我接到要我去參加公司職前訓練 於是我上網谷狗了一下 發現好像都是一些負面消息 這讓我感到有點不安 我是應徵業務代表 以上我有幾點疑問.... 請我去面試的電話是禮拜天通知......................1 面試過程中很單純的單方講解沒有機會讓求職者提問....2 網路上負面消息頗多................................3 想請問有人待過該公司 可以提供寶貴的經驗嗎...... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.128.114.146

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()