Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[閒聊] 遇到的賽事
Aug 16th 2013, 20:01, by kiddest

作者kiddest (我的ID有魚味嗎?是男的啦)

看板Salary

標題[閒聊] 遇到的賽事

時間Fri Aug 16 20:01:41 2013

原本是 30 號要跟台中 東區某 B飯店面試 打電話告知說 可否延期到 7/1 因為自己還有工作 然後那天 打給該公司人資 人資說他在休假 說上班日會給我回覆 (後來什麼都沒回.. 到了 8月 我想說再投遞履歷看看 沒想到 該公司也說OK 幫我安排了面試時間 面試當天 我著西裝到現場 卻被現場人員 以 主管開會較晚 今天無法面試為由 請我先回家 說主管會在跟我連絡... 如今已經一個禮拜了.. 我不知道該說什麼 總之給求職的人做個參考 該公司 在百貨隔壁 ... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.168.101.244

imtomo:錄取後才被放鳥才衰....Orz 08/16 20:21

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()