Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[心得] 真愛系列...
Aug 16th 2013, 15:24, by likeastar

作者likeastar ( )

看板TaiwanDrama

標題[心得] 真愛系列...

時間Fri Aug 16 15:24:42 2013

基本上真愛系列當然是從找麻煩看起 從找麻煩 到 趁現在 到 黑白配 我只能說越看越無言 目前來說劇情精彩度 找麻煩>>>>>>>趁現在 >>>黑白配 找麻煩裡面因為支線多(三姐弟談的根本是完全不一樣的戀愛 還加上婆媳之爭) 劇情也不會很鬆散 所以我還真的從頭到尾一集一集追完了 趁現在只能說到男女主角在一起之後就算爛掉了 支線應該是說女配角的演技.....讓我有點不入戲 黑白配更慘 從頭到尾都是男女主角曖昧放閃 看了真的有無聊跟無力感 總覺得裡面都沒有內容 就是單純哈哈哈哈我愛你你愛我的放閃 我已經不想追了 反而偶然之中看到的親愛的我愛上別人了讓我又開始沉迷在台劇之中XD 雖然看得很惱火 可是這齣劇真的太精緻啦! 希望台劇多一點不一樣的題材 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.241.202.35

feierh:推一下親愛的我愛上別人了XD 08/16 15:48

allen010999:推親愛的 08/16 16:14

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()