Blogtrottr
國內要聞
提供國內重要大事最新消息。 
羈押庭 黃明和:我很正派 請支持我
Sep 26th 2014, 04:47

秀傳醫療集團總裁黃明和等人涉嫌利用採購藥品價差詐領健保費,黃明和和女兒財務長黃意婷、和財務處副處長胡毓美遭彰化地檢署聲押,今天上午在彰化地方法院開羈押庭,黃明和被押出後,對媒體說「你們知道我的為人」「我很正派,請支持我」目前法官訊問中。

秀傳醫療集團總裁黃明和等人涉嫌利用採購藥品價差詐領健保費,黃明和的女兒財務長黃意婷也被聲押。記者林宛諭/攝影

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()