Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
超火大…..台哥大開放高資費的民眾先拿iPhone6
Sep 20th 2014, 09:12

剛剛朋友收到台哥大通知簡訊,立刻line 我,說,iphone6可以先拿到,

但需要是4G1199型高資費以上的方案……我還說哪可能,不可能這麻白目的….

不按照順序而是按照資費高低,這樣不被消費者罵死才怪,…她立刻截圖給我看…..下圖

不看還好,一看真的整個火燒起來…辛苦的熬夜等待開放預約時間,辛苦的等待i6的拿到時刻…

想說好不容易我的排序在前面,應該有機會可以第一波拿到…結果台哥大竟然先開放高資費者,4G 1199型可以保證拿到i6
https://www.taiwanmobile.com/i6/campaign/

公平原則,拿i6不應該是靠高資費,而是靠排隊的順序,難道我去排雞排,結果我跟老闆說,我除了雞排還要加購甜不辣,他就讓我插隊喔….

有興趣的大大可以自行前往觀看….我個人覺得,這麻不公平的制度,難道台哥大被遠X老闆附身? 請各位大大評評理吧….

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()