Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
年齡與雙B觀感
Jun 22nd 2014, 07:19


ViS_Kuo wrote:
要看車主的態度還有舉..
大部份開老爸的都是那種不可一世老子就是有錢的那種氛圍~

相對的如果是靠自己的努力與打拼出來的多數都是很客氣而且有禮.(恕刪)

大部份開老爸的都是那種不可一世老子就是有錢的那種氛圍~

相對的如果是靠自己的努力與打拼出來的多數都是很客氣而且有禮

???

跟我認識的剛好相反,

我身邊的富二代們,客氣有禮的占多數,
反而,憑自己本身賺到的,卻跩的很。

以上,是我在北部的發現,其他地區就不清楚了!
當然,也可能是我的交友圈使然。

回復樓主的問題,年輕人開好車,都令我敬佩,
這表示,他有個優秀的父母,或本身很優秀,
兩者都值得我佩服與學習!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()