Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
【短片】圓仔日記 來幫我取名字呦
Sep 14th 2013, 04:49

大家好,我是胖嘟嘟的圓仔,體重將近4500公克,保育員阿姨說,她抱不動我了,只好找保育員叔叔抱我去量體重。

阿姨有發現,我的手腳還沒什麼力氣,不能撐起我的大肚子,可是我的鼻子有變黑一些,表示我有持續在長大喔。這幾天,躺在竹葉上面,翻啊翻,都覺得背癢癢的。阿姨叫我忍一忍,還說竹葉很好吃,等牙齒長出來,就可以試看看味道。馬麻告訴我,今天是大日子,動物園要舉辦中秋晚會,叔叔阿姨們會在晚會上,公布第一階段,大家幫我取的名字,最多人選的6個,再進入第二階段,讓大家可以上網投票。有阿姨說幫我取名字的信有1萬2千多封,這些名字裡面,有不少像是圓仔、圓仔花、肉圓等等都有,那大家想幫我取什麼名字呢,等你來投票喔,啾咪。

圓仔第一階段命名14日晚公布,台北市立動物園提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()