Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-國際
>即時新聞-國際 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
【短片】圓仔日誌 重回媽媽懷抱篇
Aug 13th 2013, 11:13

大家好,我是圓仔,出生到現在已經39天,聽說我長得頭好壯壯,又很可愛,大家都很喜歡我,哈哈,其實我的體重已經有1千7百多公克,眼睛還沒打開。早上有個阿姨跟我說,要讓我跟馬麻見面,馬麻?馬麻是什麼?

我只有感覺到早上ㄋㄟㄋㄟ還沒喝完,就被帶出門,還有一雙粗粗的手,把我放到涼涼的地上,然後有人一直咬我的頭,她很奇怪,我一直掙扎,她就一直咬,連咬了好幾次,結果我就飛了起來,掉在一個毛毛又溫暖的地方,然後就用雙手抱住我了。我在她身上滾了滾,繞了一大圈,好奇妙哦,她身上有ㄋㄟㄋㄟ耶,應該是女的,而且ㄋㄟㄋㄟ的口感,跟我平常喝的一樣,她該不會就是馬麻吧,可是ㄋㄟㄋㄟ喝完,她就把我放在旁邊,自己睡著了,我還聽到她打呼....

之後,馬麻壓在我身上,也不知道她為什麼要這麼做,接著我就聞到甜甜的味道,馬麻離開了,換成粗粗的手把我拉走,他把我放回到保溫箱,我好喜歡馬麻抱我,唉呀我好睏哦,要先來去睡了啦,其他的明天再跟你們說嘍,啾咪。

圓圓給女兒圓仔愛的抱抱。北市動物園提供

圓圓給女兒圓仔愛的抱抱。北市動物園提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()