Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 MobileComm 板
[問題] HTC new ONE誤點廣告下載apk怎麼刪?
Jul 8th 2013, 14:44, by boro

作者boro (柏嗚)

看板MobileComm

標題[問題] HTC new ONE誤點廣告下載apk怎麼刪?

時間Mon Jul 8 14:44:32 2013

最近猜成語很夯 我也抓來玩 但下面廣告不時擋住字 XX又超小 好幾次我要關掉都變下載他們的垃圾軟體 更厲害的是明明在下載我手機卻沒顯示進度?? 因為我沒有把未信任軟體安裝限制解除 所以下載完畢之後它要自動安裝是無法的 但我不論去下載、應用程式管理、記憶體管理都找不到我下載的東西 但是用手機當磁碟機的話 我可以很清楚地搜尋到有兩個.apk的檔案 他不讓我刪除 會有0x80004002的錯誤代碼 我右鍵點選檔案內容 竟然還沒有檔案位置 這到底是病毒還是病毒我都不知道了...(?) 除了求救以外 奉勸大家別去玩猜成語 誤點會像我這樣崩潰的... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.27.130.182

iiverson649 :download資料夾? 奉勸就免了,也許只是你搞不定而已 07/08 14:51

bigbowl :android就是難用 new one玩遊戲字還會太小 螢幕太多 07/08 15:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()