Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-體育
即時新聞-體育 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
【MLB】面對老虎全右打線 殷仔不怕:讓他們出局
Oct 2nd 2014, 23:12

確定明天凌晨12點擔任老虎vs金鶯第2戰先發的陳偉殷,可能會面對到老虎火力強大的「全右打線」,但殷仔沒在怕,他說:「我已經看過老虎打者的影片,的確,他們有很多很棒的右打者,所以首先我必須更加小心,但除此之外,我想我們也是一支好的球隊。」
 
殷仔今年在31場先發拿下16勝,防禦率3.54,成績不錯,也是美聯表現最有自信的左投之一,他說:「我想我會試著專注在我的投球,而且試著讓他們出局,因為這就是棒球,比賽還沒有到最後一個出局數,都還沒有結束,所以我認為不用想太多。」
 
殷仔今年面對右打,被打擊率2成66,上壘率3成01,被敲20支全壘打。(鍾裕能/綜合報導)



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()