Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
New Thought, New You!

How to create a joyful life of Health, Wealth, Love & Prosperity. This online course is taught by Rev. Scott DeMarco. Enroll today for just $125.
From our sponsors
[求助] 該繼續下去嗎?
Jan 12th 2014, 00:47, by h12360110

作者h12360110 (DaiDai)

站內Boy-Girl

標題[求助] 該繼續下去嗎?

時間Sun Jan 12 00:47:21 2014

小弟第一次發文,排版如果不好請見諒 故事是我跟一位女生曖昧了一段時間 後來我有問他要不要交往 他是回答我說因為我快統測了(我目前高三生) 在一起多少會影響到我的課業 所以等考完在在一起 我沒想那麼多就答應他了 後來有一天跟他聊天他說他之前跟一位男生很好 就只差沒在一起而已後來那位男生無故失蹤 剛好我又出現所以我取代了他的位置 他也說我比他重要 結果就在昨天我們發生小吵架和好過後 我問他愛我嗎 他說愛但是比不上我 然後他說他要跟我坦承他其實還沒忘記之前那一位男生,他有時候還是會想到他 我就說那如果他出現呢了 他說好問題!等他想好後他會跟我說 我心裡在想會不會他只是需要人陪而已 並不是真的愛我 要該繼續下去呢?還是慢慢的收回自己的感情 -- posted from android bbs reader on my Sony C6602 https://market.android.com/details?id=com.bbs.reader -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.192.97

NewTypeNeo:我覺得不是排版的問題.. 01/12 00:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()