Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
總是花很多時間陪男友家人...
Jan 12th 2014, 00:55, by ssmall

作者ssmall (ssmall)

看板Boy-Girl

標題總是花很多時間陪男友家人...

時間Sun Jan 12 00:55:20 2014

原po獨自在外地工作,幾乎每個假日都會住在男友家 男友家還有他爸媽和弟弟 假日大部分的時間,男友會說要陪他爸媽 都會待在客廳,不會聊天就一起看電視 偶爾載她媽去賣場買東西 因為男友不大喜歡出門,假日只想在家打電動 假日邀他出門走走的成功率大概20%... (是因為男生過了30會比較不喜歡出去玩嗎??) 因此就變成假日去他家,大部分的時間都和他家人在一起 今天一早,我邀他今天出去走走... (昨天剛吵完每次假日都在他家看他打電動) 他還是拿不知道去哪、塞車等等理由搪塞 中午他阿姨找他去家樂福,我在大家面前說我不去, 他就說我很難相處,他要載他阿姨去家樂福... 也不知道點是什麼...我真的受不了了... 不知道是不是我很不能體諒?乍看下很像我不懂事... 但真的莫名很不爽@@ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.161.89.70

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()