Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
Re: [問題] 面試時不知如何回答的主管提問
Dec 26th 2013, 19:00, by Kamiya

作者Kamiya (帳號換人用了,謝謝)

看板Salary

標題Re: [問題] 面試時不知如何回答的主管提問

時間Thu Dec 26 19:00:50 2013

※ 引述《paha31 (世事難料)》之銘言: : 今天小弟到一間傳統產業進行面試 : 經過一連串測驗之後,終於到與人資主管面談 : 一切都談得很順利,直到最後要結束前... : 主管:冒昧問個問題,如果你錄取了,你會來嗎? : 我當下嚇到!! 差點反應不過來,就回答 : 我:我想如果我錄取了 希望能給大約一周時間準備 讓我能處理交通住宿等考量 : 回來之後 在想到底這問題該如何回答會比較好?? : 接下來還有一間要面試 怕又遇到相同問題Q.Q : 希望大家能給小弟一點建議 因為沒人知道你在想什麼 我只好分享一下我的經驗 我就都跟面試官說 誰先錄取我 我就去誰那邊報到 算是看緣份嘍 然後 人資當天下午就問我聘書要寄到哪去了 OFFER GET 因為如果是主動去投的公司我是一定會去啦 不然是投火大的嗎 還是應屆畢業生在練習? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.162.194.190

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()