Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
人好好sogo週年慶EL櫃哥
Nov 16th 2013, 15:36, by love2ne1

作者love2ne1 (葵~)

看板MakeUp

標題人好好sogo週年慶EL櫃哥

時間Sat Nov 16 15:36:23 2013

剛剛去sogo逛了一下本來想去童裝部的,可是今天人天殺的多,手扶梯電梯都是人就放棄了。剛好被人群擠到雅詩蘭黛的櫃,想說看一下粉持久好了,此時有個叫張瑞恆的櫃哥馬上問我需要什麼服務,我直接表明要看粉持久粉底液,櫃哥很快的就說好啊,可是你今天的粉底顏色很暗跟脖子差太多了,我幫你挑亮一點的,本以為他要試在手背上而已,沒想到他拿出特潤幫我把妝推掉,直接上在臉上,而且是全臉完妝,包含唇跟頰彩^^!過程中很細心講解也沒有一直推銷,深得我心,雖然最後只買了粉持久回家,但他也沒有因為我只買一樣而態度改變,也給了我試用包,叫我回 去可以查查看網路評價,如果還喜歡別的商品再回來帶^^好久沒有遇到人這麼好的櫃哥了,更何況是在大冰庫sogo -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.8.15.48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()