Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[請益] 我這樣也算有去角質嗎??
Nov 16th 2013, 14:33, by allamanda

作者allamanda (amanda)

看板BeautySalon

標題[請益] 我這樣也算有去角質嗎??

時間Sat Nov 16 14:33:29 2013

前幾天去kiehls靠櫃 櫃姐介紹美白那個系列的去角質給我 因為我是個懶鬼,最後也沒買就走了 想了一下我的保養方式 洗臉--蜜妮溫和洗臉乳,在臉上搓不到10秒就沖掉了 化妝水--美白或是保濕型的化妝水,倒在化妝棉後,擦拭全臉 眼霜 精華液 乳液 化妝水好像要用輕拍的,才是正確的方式 但是那個手勢我學不來,所以就用擦的, 那另一個角度想 我這樣做是不是也算輕度的每天去角質? 這樣就不需要再額外去角質? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.234.243.90

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()