Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
Re: [心情] 為什麼你老是遇到壞女生?
Nov 5th 2013, 13:14, by h56999

作者h56999 (大碩拿破崙)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 為什麼你老是遇到壞女生?

時間Tue Nov 5 13:14:07 2013

我覺得隨著年紀增長 跟周遭環境的影響 那年我高中跟女生 講了也許會被笑,跟她第一次出去約會 吃飽後穿個外套想要去結帳,老闆娘說: 小姐剛剛結過了 媽咧在這時代遇到這樣的女生,當下我神情呆滯 我最後沒跟她再一起,但我永遠記得有這種女生啊 也許我算是幸運的 大學多次跟女生單獨出去,每一次都是各付各的 禮貌上第一次出去男生應該都 包辦所有花費 (根本不合理) 但假如第一次約會女生主動想分攤金額 這種女生是很加分的 我也遇過一個吃人夠夠的女生 舉凡五十~幾百幾千 她從不會開口說 我要給你多少錢 還會問 為什麼你沒車 夏天很熱害我曬太陽 好女人還是有 但公主也不少 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.244.59.72

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()