Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Speak Up - Stand Out!

Learn how to be a confident communicator. Transform the way you experience public speaking with this $39 online course taught by Alexa Fischer.
From our sponsors
[求助] 答應或是應付?
Oct 28th 2013, 20:32, by kent7685

作者kent7685 (翼想不到)

看板Boy-Girl

標題[求助] 答應或是應付?

時間Mon Oct 28 20:32:22 2013

前些日子由於學妹在球賽中表現有佳 決定請她吃頓飯以示犒賞 最先邀約時她以為我是開玩笑的 不過稍加解釋之後 她也說:「哈哈真的喔那我先謝謝學長了 :)」 幾天後討論也決定要吃什麼店了 接著事逢期中考所以我跟她說考完再決定日子 然後在上週二,我告訴她我有空的日子 讓她想想他禮拜幾有空,方便我開始訂位了 (她已考完,而我週三才考試,想說讓她先想幾天) 考完試後在上週四時再次詢問 她說 還沒想好,她盡量快 接著到了今天為止仍舊沒有得到回覆 想請問大家這樣她算不算是只是應付我而已@___@ 困擾我的點是 聊的過程也算頗為正常沒有異樣 而且決定好要吃什麼了但是只有日期遲遲沒告訴我 正常來說應付應付的話應該最早的時候就打發掉我了吧@@ 煩請有經驗大家給點看法 十分感謝!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.192.40.239

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()