Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[詢問] 社團文章為何會進到EMail?
Oct 18th 2013, 09:32, by judyli

作者judyli (橘)

看板Facebook

標題[詢問] 社團文章為何會進到EMail?

時間Fri Oct 18 09:32:43 2013

是這樣的,我加入了非常多的社團 我不介意社團的po文出現在我fb的動態內 但是,我昨天新加入一個社團 裡面只要有成員對其它成員貼文 按"讚" 就會發送到我的 Email 有成員貼文 我的 EMail 也會收到 Email 請問這個要如何改掉? 因為再這樣下去, 我的Email 就會充滿這個新社團的訊息 但明明我以前加入超過10個社團 都不會這樣子 頂多是好友文章會進 Email 而已 謝謝各位 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.165.18.251

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()