Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
Re: [心情] 一提分手女友就說要自殺
Oct 16th 2013, 14:34, by memoryfarm

作者memoryfarm (阿金)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 一提分手女友就說要自殺

時間Wed Oct 16 14:34:41 2013

本蛇看到一旦分手就要鬧自殺就整覽趴火 人家說自殺是最懦弱的行為 沒錯~~~ 但開口閉口就說一些要去自殺 或者讓人覺得想輕生的話的人 本蛇嚴重覺得是因為他沒有可以威脅人家的事了 只好用這種情感以及偏激的手段來刺激對方 因為自殺是他所能使出的最後大絕 如果報復方有能力 為什麼不會說: 你等著 我會賺更多錢來羞辱你 咱們走著瞧,今天是你不要我,我會證明你的選擇是多麼愚蠢,沒你的日子我會更好 我不會去自殺,因為未來我要笑著看你痛苦 所以,男孩女孩們,不要動不動就威脅說要自殺 你如果真的去自殺的話 就看不到傷害你的另一方痛苦的樣子了 就像半澤一樣,五億耶~~~要事我背這種債,我也想去自殺>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.219.94.245

a987456k:有同感!! 10/16 14:52

firefans:為情自殺的人只想懲罰先說離開的另一半 10/16 14:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()