Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[問題] 紗窗防蟲防塵條那裡可以買?
Sep 23rd 2013, 08:48, by xximab

作者xximab (優序奇)

看板Kaohsiung

標題[問題] 紗窗防蟲防塵條那裡可以買?

時間Mon Sep 23 08:48:25 2013

我的房間內的玻璃窗和紗窗間 因為無法密合 導致玻璃窗和紗窗間有一條縫隙 目視縫隙約0.5公分 且上寬下窄 所以晚上房間內有許多小蟲會從那縫隙鑽進我房間裡 我想請問南高雄 (我住前鎮高中附近) 那邊可以買到紗窗在用的防塵防蟲膠條 類似這個 http://www.herbuy.com.tw/product/index.php?pid=99504676 可以的話最好是用塞的那一種 因為我看我的紗窗的邊框和玻璃窗交接處有一條溝 應該是以前有這種防塵條 只是年久失修都不見了!! 若沒有的話 用黏的也可以接受 我再自己慢慢補強!! 話說這種東西 東急屋百貨或是小北會有賣嗎?? 非常感謝各位!!!!! -------------(以下請勿刪除)----------------------- 不管你要問什麼,都別忘了附上『高雄點』 (我是高雄人和我曾住在高雄不能當高雄點喔) 高雄點辦法請見置底公告說明 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.163.241.176

st1017 :特力屋有看過有賣 09/23 08:58

LCHEN :特力屋 HOLA 都有看過 09/23 09:19

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()