Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
曲家瑞被譙醜 不生氣心真美
Jun 4th 2014, 09:02

曲家瑞常在微博和網友分享一些生活瑣事,或是慢跑後自拍,但最近有人似乎常用言語攻擊她,她終於在今天凌晨忍不住po文回應:「原本就不是偶像出身,如果你嫌我不夠美而說我醜,我不會難過,因為從小就被人指著說長的醜,但不代表長大了我不懂得欣賞美,我知道認真就是美,相信美有千萬種,亦常常稱讚他人的美。很高興父母把我生成這樣,讓我把堅持、毅力以及熱忱,放在更值得去專注的地方。從不在乎美的定義是什麼?因為我懂得欣賞你的美...」這篇文章引來6千多名網友按讚,也有許多人留言為她打氣,告訴她做好自己才是最美。(路韋豪/綜合報導)



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()