Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
[求助] 是我的問題嗎?
Mar 19th 2014, 01:08, by shuning36

作者shuning36 (shuning)

看板Boy-Girl

標題[求助] 是我的問題嗎?

時間Wed Mar 19 01:08:56 2014

覺得無力...想問問大家的意見。 我男朋友與網路上正妹是好朋友(學長學妹),正妹愛拍露奶照,大家愛看~看看無妨我也愛看,按讚也無所謂,但留言在那邊讓我覺得莫名的下流...於是乎吵了起來,男友說他只是無聊他也不在乎那個正妹學妹的照片就當作看A片這樣,但看fb(我只加我男友ㄧ個摯友)ㄧ看接連數張按讚留言在裝無辜討拍拍的露奶照很不舒服,男友留言留:"有自暴自棄的fu,好啦!不煩妳了"(明明是無辜露奶照,嬌嗔不想理粉絲們)想問大家,我真不該生氣嗎?第ㄧ次手機發文,排板亂sorry!! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.71.202.242

zop:地方的網友需要露奶照 03/19 01:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()