Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Create positive health habits and dramatically improve the quality of your life.

Begin by following this comprehensive system that includes tools and techniques Dashama has compiled over the past 12 years traveling the world.
From our sponsors
[求助] 這樣是不是被打槍了?
Feb 26th 2014, 00:53, by green2010

作者green2010 ()

看板Boy-Girl

標題[求助] 這樣是不是被打槍了?

時間Wed Feb 26 00:53:13 2014

以下是我跟某個心儀的女生(我們是同事)的互動 這樣是否是被打槍了? ------------------------------------------ 我中午休息時,寫了小紙條拿給她,提醒她工作的事 我跟她說~~你看不懂小紙條再問我 然後下午我正好在走廊看到她,我問她~~你看得懂嗎? 她就說~~~我很忙,掉頭就走 直到晚上6點時,我又看到她跟她說抱歉 她就笑著跟我解釋,她看得懂 --------------- 今天下班時,我要下班了,她也要下班 我明明也要走樓梯,結果她走在前面,跟我說掰掰,就走了(明明能一起走樓梯的) -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.34.193.2

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()