Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
Re: [求助] 出錢的問題
Feb 3rd 2014, 09:36, by kaichuan

作者kaichuan ()

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 出錢的問題

時間Mon Feb 3 09:35:57 2014

※ 引述《hungkuang (我愛5566)》之銘言: : 日前跟女朋友到日本去玩六天五夜 : 我只是要另一半出機票錢一萬元 : 結果這次過年女朋友回家 被問到全部花費是由誰出的 : 女朋友說機票自己出 就被她姊妹笑 : 女朋友說我這樣很丟臉… : 六天五夜花費算起來二個人全部六萬多 : 我請她幫出個自己機票會很過分嗎…? 我弟弟有一次在上廁所忘了帶衛生紙 叫我幫忙拿給他,我就去外面拿一包衛生紙拿到廁所給他 後來他和他同學說這件事 他同學就笑他:哈哈,你哥哥只有幫你拿衛生紙,沒幫你擦屁股喔! 你覺得那一個比較好笑呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 68.63.235.27

hank12332:你有要你弟幫忙出衛生紙的錢嗎? 02/03 09:44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()