Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-社會
>即時新聞-社會 
Web Performance eBook

A Beginner’s Guide to Web Performance is a free 20 page eBook covering all the basics of site speed & performance. Download it to be on the way to a faster website!
From our sponsors
為男友賣淫扛罪 少女懷孕遭嫌心寒吐實情
Jan 8th 2014, 23:48

【陳亮諭/綜合報導】1名未成年少女為黃姓男友(25歲)甘為賣淫、頂下毒品罪等犯行,當她懷孕時向男友報喜,黃男卻說「妳壞了我從沒讓人懷孕的好紀錄」,少女心寒向警供出頂罪實情。新北地院依毒品罪,判黃6個月徒刑,可上訴。

今日出版的《自由時報》報導,黃男新北市三重區開應召站,媒介女友等4名少女賣淫,少女出庭時指稱,我們還在一起時,毒品幾乎都是我「吃的」,不想男友有事且他在警局時十分害怕,「我想反正我未成年就幫他扛」等語。身懷六甲的她激動的流淚說,他竟然跟我說「妳壞了我從來沒有讓女生懷孕過的良好紀錄」,覺得何必幫他因此向警吐實。另,黃男媒介未成年少女賣淫,法院去年9月判他4年6個月徒刑。

少女為男友賣淫扛罪,懷孕卻遭嫌棄,心寒向警吐實情;圖為新北地院外觀。資料照片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()