Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心情] 不凡的日子
Dec 1st 2013, 23:41, by firerooney

作者firerooney (火)

看板Boy-Girl

標題[心情] 不凡的日子

時間Sun Dec 1 23:40:51 2013

12月1日,今天,對我來說是一個比所有國定假日還重要的日子 妳還記得嗎?今天曾經是我倆的日子,紀念日 因為是曾經的曾經,妳記不記得都沒差了 但是我卻記憶深刻、刻苦銘心 人們常說"如果" 如果...我們不在一起,就不會有今天 如果...我倆不分開,今天就不會這麼難過 到底如果的如果,是什麼? 我說要跟朋友下台中一趟,可以順便給妳前些日子買來要鼓勵妳上班的糖果 今天,走到妳家了 雖然妳早說了今天會不在家,但我還是將禮物拿給妳家人 妳可知道今天不管發生何事,我都一定會將禮物交給妳的! 所以,儘管朋友取消了台中行,但我還是一個人前往 因為,今天之於我就是個大日子 習慣了吧!習慣了每天想著妳入睡,卻又被空虛感震醒 9個月了,感情依舊,變的是時間、是人、是命運的擺弄 縱使無法繼續牽起妳手,那就讓我繼續習慣這不凡的一天吧! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.84.232.29

Goodwhite:拍拍 12/01 23:56

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()