Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
Re: [請益] 請教保養身體方式
Nov 5th 2013, 23:10, by sendtony6

作者sendtony6 (TONY)

標題Re: [請益] 請教保養身體方式

時間Tue Nov 5 23:10:05 2013

※ 引述《a84200331 ()》之銘言: : 各位前輩好,小弟在半導體代工業工作了一段時間,目前遇到了一些工作上身體狀況 : 的問題想請教各位。 : 一、因為工作的關係需要整天在FAB裡面,幾乎每天要站著與走路10個小時左右,每天腿 : 都超酸的,不知道有沒有什麼秘訣可以克服。 我不曉得你工作內容是什麼~不過我在全台最大間的半導體代工廠 假如我覺得腳酸了~我自己就躲在機台旁邊坐著休息~或找製造部的椅子來坐 : 二、如何克服飲水與上廁所不方便的問題。 fab裡面有廁所跟飲水機~我每進到沒去過的fab一定先找廁所在哪裡 (飲水機跟廁所通常在同一個地方) 要喝水或是上廁所就當自己家一樣不用給他客氣(我曾經機台程式寫到一半跑去大便) : 三、日常生活如何保養才可以讓身體健健康康的。 : 不知道有沒有前輩可以分享一下保養方式的>< 謝謝~~~ 身體健康是我的底線~誰敢踩線我就翻臉扁人 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.205.181.249 ※ 編輯: sendtony6 來自: 123.205.181.249 (11/05 23:11)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()