Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[請問] 銀行網路帳戶明細 末五碼可否自動辨識
Nov 5th 2013, 20:36, by leoamyp4

作者leoamyp4 (leo)

站內ask

標題[請問] 銀行網路帳戶明細 末五碼可否自動辨識

時間Tue Nov 5 20:36:07 2013

各位好 想跟各位請問一個問題 我作一點小生意 常常跟客戶有匯款的往來 大家是使用網路銀行查帳。 一般來說 大家都是使用末五碼來CHECK 最近突發奇想 有沒有可能有什麼功能 可以讓我們跟 EMAIL 或者是電話一樣 的常用聯絡人一樣。 設定好後 對方只要一匯來 不只出現末五碼 還會告訴我 對方的名字或者是誰。 這樣我就不用每次都一直查了 我想這是很基本的功能 只是我不知道該如何使用 想請各位教我 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.10.43.136

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()