Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
E奶女尬金友莊 張志堅辱前女友「賤人」
Oct 18th 2013, 03:25

【陳亮諭/綜合報導】高凌風前妻金友莊與緋聞男「眼鏡張」張志堅關係剪不斷,日前自稱張志堅前女友的Joey指控他劈腿,張志堅以「畜牲」、「賤人」等字眼傳訊給Joey,雙方將鬧上法院,金友莊選擇隔岸觀火。

《蘋果》報導,張志堅對著其他媒體說Joey跟他同事上床,說她是花痴,手機私訊給Joey也罵她「畜牲」、「賤人」,Joey昨激動表示:「我要告張志堅他亂說,跟平面記者說我勒索他,又跟他朋友上床,涉及我名譽。他更傳私訊給我,罵我下流的賤女人,我真的很擔心,他比較可怕,我下周準備跟張提告,公然侮辱加誹謗,他不斷對我恐嚇,我及我的家人不會放過他。」

金友莊不願扯入張志堅與Joey的糾紛,周二曾傳簡訊:「好啦,相信張先生有女友了吧,別再扯我跟他了。」昨也不多談,僅說讓他們去告好了。

oey日前現身控訴張志堅應把感情事講清楚。

張志堅日前被拍到表情嚴肅講手機。

金友莊不想捲入他人感情糾紛。

Joey轉傳張志堅寫給她的私訊(紅框處)。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()