Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
[詢問] 對公開貼文按讚
Oct 2nd 2013, 09:17, by nature1131

作者nature1131 (ok)

看板Facebook

標題[詢問] 對公開貼文按讚

時間Wed Oct 2 09:17:01 2013

想請問 有些朋友分享動態都是用公開的 我也會去按讚 但發現很多其他朋友也都會在動態看到我按讚 這不是讓人很困擾嗎? 一直看到我按別人讚的文章 但我明明沒設分享 但又發現有朋友必須要設他為摯友 才會看到他按讚的公開內容(我想改成這樣 不要占版面) 我希望我按讚是給貼文的朋友 而不是給大家看我給誰按讚 不知道我這樣講會不會很模糊 請問要怎麼設定成摯友才可看到公開按讚內容 或者是 其實是對方一開始設定的問題? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 120.126.194.203

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()