Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
New Thought, New You!

How to create a joyful life of Health, Wealth, Love & Prosperity. This online course is taught by Rev. Scott DeMarco. Enroll today for just $125.
From our sponsors
Re: [心情] 裝癌症的男友
Sep 22nd 2013, 13:47, by junkjizz5566

作者junkjizz5566 (黑澤)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 裝癌症的男友

時間Sun Sep 22 13:47:07 2013

※ 引述《BoyGirl1 (男女板專用帳號1)》之銘言: : 大家好 我是原po : : 昨天A又出去喝酒了 : : 然後我去接他回他住的地方 : : 我在他家問他有沒有什麼病歷之類的東西可以給我看一下 : : 他突然暴怒揍牆壁說我在懷疑他 : : 他說醫生說他剩下兩年時間 他現在只想好好享受生活 : : 所以他才一有時間就和朋友玩樂 : : 然後想和他愛的人(很不幸是我)過最後的日子 : : 說完又在我面前咳到吐血了… : : 這次我鎮定多了 我邊拍他的背邊看他吐出來的東西 : : 很像痰 稠稠的 帶血 大家好 魯蛇哥又來惹 魯蛇哥鍵盤推論 會咳出血也許你男朋友是口角炎而非癌症 根據魯蛇哥的參考資料 口角炎加上爆怒會鎚牆壁 再加上假如他很喜歡觀察螞蟻 他可能長得像這樣 http://imgur.com/esM9zmB
以上 謝謝大家 認真的說 你直接聯絡醫生問狀況不就知道了嗎? 再度洩洩大家 -- 老闆 ●●● * ██ 幹你媽的 ˙˙ ˙˙ 兩碗魯蛇飯內用 ▃▃ \ ████ ⊙⊙ \ 你才魯蛇 \ -⊙–⊙─ ψxyzdragon -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.84.59.236

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()