Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[變髮] 及胸長髮燙染推薦台北公館 hg BONNIE
Sep 16th 2013, 21:05, by lirongro

作者lirongro (lirong)

看板hairdo

標題[變髮] 及胸長髮燙染推薦台北公館 hg BONNIE

時間Mon Sep 16 21:05:41 2013

我的頭髮名符其實讓我"走路有風" 因為頭髮很長~加上設計師幫我弄得很靓~走在路上不經意會昂首闊步 我染的色是深咖啡但照片我調了效果看起來像自然黑~ 不管是深咖啡還是黑色~好像都適合這髮型~ 溫塑燙比以前燙的自然很多~因為那天晚上是要參加朋友的大喜之日~ http://ppt.cc/u0~W 這個是燙完後順便請Bonnie幫我用電棒捲加強~讓捲度更立體~ 不曉得大家是不是和我一樣,平常出去聚會~我會用電棒燙讓髮型更明顯~ 剛好本小姐滿會操控電棒捲的(撥瀏海~~)其實是我有事沒事就會跟Bonnie討教 如果你也曾經問過你的設計師怎麼弄頭髮,但你卻怎麼都學不會~ 請你不要完全怪罪自己手殘~我相信經驗豐富的設計師遇過各式各樣的問題~ 最終還是可以用他的方法教你整理自己的頭髮的~Bonnie就是一位我不用問也知道她一定年資經驗豐富的設計師 她耐心無敵的教我才抓出訣竅的~還有!昨天朋友跟我說~既然頭髮留這麼長燙這麼美~ 嘗試一下雙色染應該會很好看~這麼說也對!下次弄個粉紅色髮尾再來獻醜~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.75.227.151

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()