Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[請益] 痘痘肌還能吃膠原蛋白嗎?
Aug 16th 2013, 10:27, by stupidchen

作者stupidchen (小憨包)

看板BeautySalon

標題[請益] 痘痘肌還能吃膠原蛋白嗎?

時間Fri Aug 16 10:27:11 2013

在種種因緣際會下,我是最近才知道有膠原蛋白這個補給品! (電視一直在播柳燕老師代言推薦的三得利的膠原蛋白, 又發現合購版有人在合購,再加上省錢版有人PO說明治膠原蛋白再特價, 讓我的世界在短短兩天之內處處充斥著膠原蛋白!!) 我本身21y,油肌,很容易出油,之前國中長滿臉的痘痘超自卑, 現在皮膚已經比以前好很多,但有時臉上還是會有2,3顆痘痘 且因為是油肌,毛細孔很明顯,感覺裡面住了很多小精靈 臉上痘痘問題雖然已經不嚴重,但是仍有許多粉刺,看起來不光滑 以上是我的臉的大致情況 我爬文看了一下膠原蛋白,似乎真的是女人必備呀! 吃了皮膚明顯變好又變光滑! 我好心動!!! 但是有蠻多版友說吃了會開始爆痘@@ 我就很擔心像我骨質裡就是蠻多痘痘的人,這樣吃了膠原蛋白的話 痘痘會像全球暖化、冰山融化一樣,一發不可收拾嗎T_T? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.223.151.7

kimxkim:我也想知道可以吃嗎 上次買了船井都不敢吃 114.35.32.103 08/16 10:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()