Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 MobileComm 板
[心得] Sony送修的SOP真特殊
Jul 4th 2013, 00:42, by swattw

作者swattw (Swat-學姊模式)

看板MobileComm

標題[心得] Sony送修的SOP真特殊

時間Thu Jul 4 00:42:46 2013

http://i.imgur.com/mYbubaZ.jpg
摁,雖然可能是月經文 不過可以蒐一下我的ID 畢竟送修的這麼火大我還是第一次 直到今天 我多次聯絡光華維修站詢問進度,但得到的結果都是「會請工程師在聯絡我」 我的手機不知道是不是會自動忽略電話,怎麼我都接不到? 今天我火了,直接打去新宇詢問為甚麼會這麼久 以下是工程師告知我的事情 「因為原廠Key錯了你的手機型號/機碼 所以找不到單號可以應對 原廠這邊做第二次判定為人損 維修方式有以下這幾種(單子上寫的那些) 如果你要修的話,要填同意書唷 我等下會傳真給你,你再回傳過來 原廠維修大約要2~3個工作天」 以上就是工程師告知我的訊息 我把我的問句省略 所以我還是要等到星期五直接打電話去新宇問 這就是Sony維修的SOP嗎 都不會主動聯絡,等到消費者發現不對勁了,奪命連環摳才要處理? 我甚至不敢期望我星期五會接到電話 而且,修的好嗎? -- _ _ψcito / ╲ ||| ╱_╲ =╦= ╲_ ■/ | \ / \/ -┼- ∥ ∥ ∥ ╲|⊙⊙||. ﹨ | ♀ ∥ ∥ ∥ ╲_ /\ \_/\ \_/ ╚=╩=╝ ¯ ▽ ̄▽ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.135.90.189

x850519 :每ㄧ間都ㄧ樣,有call才有速度 07/04 01:03

michellehsie:死都不會主動連絡,我打一個月才拿回手機 07/04 01:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop19 的頭像
    gsihop19

    我們結婚了線上看2013, 我們結婚了 世界版, 我們結婚了 鬼鬼, 我們結婚了線上看2013鬼鬼, 我們結婚了 維尼夫婦,

    gsihop19 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()